η ανάπτυξη δεν τελειώνει ποτέ…
now: building CCNA Voice lab

NBA 2k ιστορίες

2. Σκόρπιες εντυπώσεις

Έπαιξα τον πρώτο μου exhibition αγώνα, Rockets vs Trailblazers. Οι ομάδες στην τύχη, μην αρχίσετε να μου λέτε για τον Lin!

(τον οποίον ούτως ή άλλως γουστάρω) :P

Jeremy Lin

Linsanity ρε...

Σκόρπιες εντυπώσεις:

  • Απίστευτα φυσική κίνηση των παικτών. Τα animations έχουν εξελιχθεί ακόμα περισσότερο. Είμαι βέβαιος ότι σε μεγάλη τηλεόραση και από μακριά θα φαίνεται σαν πραγματικός αγώνας μπάσκετ. Θα το δοκιμάσω αύριο.
  • Επιτέλους υπάρχει αδράνεια στις κινήσεις μας, ακόμα κι αν δεν έχουμε την μπάλα. Αυτό έχει πάρα πολλές επιπτώσεις, άλλες προφανείς και άλλες όχι τόσο. Για παράδειγμα φέτος είναι πολύ πιο εύκολο (και ρεαλιστικό) να πας για drive αν βρεις διάδρομο, ακόμα και με κοντό παίκτη. Οι αντίπαλοι ψηλοί δεν μπορούν να διακόψουν απότομα την κίνησή τους και να πέσουν πάνω σου να σε κατασπαράξουν. Αυτό το κλάσμα του δευτερολέπτου που χρειάζονται για να αλλάξουν τη φορά τους (λόγω αδράνειας) μπορείς να το εκμεταλλευτείς και να φτάσεις μέχρι το καλάθι.
  • Απ' την άλλη δουλεύει αρκετά καλά η lock down defense και είναι πιο εύκολο να κλείσεις τις διεισδύσεις προς το δικό σου καλάθι. Δεν μπορείς να κλείσεις τα πάντα (πιο ρεαλιστικό έτσι) αλλά δεν έχουμε και τα περσινά χάλια, όπου οι καλοί παίκτες πραγματικά όποτε γούσταραν μπορούσαν να πάνε για drive (ειδικά στα retro challenges). Επίσης ακόμα και σε τέτοιες περιπτώσεις οι αμυντικοί του ΑΙ δεν φάνηκαν να πέφτουν σαν κριάρια ώστε να κάνουν συχνά φάουλ (όπως πέρσι).
  • NBA 2K13 - Scalabrine

    Ο Σκαλαμπρίνης...


  • Μου άρεσε που στα μπλοκ άουτ οι παίκτες δεν "κλειδώνουν" πλέον και δεν μένουν στατικοί αλλά υπάρχει διαρκές σπρώξιμο. Γενικά πέφτει πολύ ξύλο και σπρωξίδι και υποψιάζομαι ότι πολλά από αυτά στην πραγματικότητα θα σφυρίζονταν φάουλ (ειδικά στην Ευρώπη!) αλλά στο παιχνίδι δίνουν μια ωραία ένταση.
  • Ομοίως ρεαλιστικό στοιχείο το ότι αν ένας παίκτης πάρει το αμυντικό ριμπάουντ, αρχίζει να κινείται αμέσως προς το αντίπαλο καλάθι. Επίσης όποιος σουτάρει μπορεί να τρέξει προς το καλάθι πριν καν η μπάλα φτάσει σε αυτό (όπως έκανε συχνά ο Larry Legend ή πιο πρόσφατα ο Kobe και άλλοι). Μέχρι πέρσι δεν γινόσαντε (sic) αυτά τα πράγματα. Κάποια στιγμή θέλησα να δω σε επανάληψη μια φάση (υποψία για βήματα, τα οποία γίνονται σχετικά συχνά στο παιχνίδι! πχ. 1-2 φορές ανά αγώνα) και το instant replay επέμενε να μου δείχνει highlight της... προηγούμενης περιόδου! Ωραίο bug. Αργότερα που το ξαναδοκίμασα δούλεψε κανονικά.
  • Ένα στοιχείο που δεν μου άρεσε (ειδικά στα replay) είναι η απουσία collision detection μεταξύ χεριού και στεφάνης για τους αμυντικούς. Δεν ξέρω αν γίνεται μόνο στο replay, πάντως το χέρι φαίνεται καθαρά να περνάει μέσα από τη στεφάνη. Μικροπράγματα θα μου πείτε...

    NBA 2k13 Kobe pass

    Ρεαλισμός. Αλλιώς να το γυρίσουμε στο NBA Jam.

  • Δεν μου άρεσε που το ΑΙ δεν είχε μεγάλη ποικιλία στο αυτόματο κάλεσμα συστημάτων. Στην πράξη παίζαμε με 7-8 συστήματα, αν και η αλήθεια είναι πως αυτό που "έτρεξε" τις περισσότερες φορές ήταν και το αποδοτικότερο (χαμηλά σκριν για να βγει ελεύθερος ο Kevin Martin στα 6 μέτρα, από όπου και έβαλε 24π σε 20').
  • Έπαιζα σε All-star με simulation sliders και το ΑΙ δεν μου έδωσε την εντύπωση πως "κλέβει" ή πως παίρνει σφυρίγματα (όπως γινόταν άλλες χρονιές). Γενικά έπαιξαν πολύ ρεαλιστικό μπάσκετ και εκμεταλλεύτηκαν τις περισσότερες από τις λάθος τοποθετήσεις μου. Από την άλλη εγώ μπόρεσα να εκμεταλλευτώ κάποια κενά μέσα στη ρακέτα όσο έλειπε ο Aldridge και να βάλω ωραία καλάθια με παιχνίδι give and go.
  • Γενικά παίχτηκε αρκετά καλό μπάσκετ, τηρουμένων των αναλογιών αφού πιο πολύ ψαχνόμουν με τα κουμπιά παρά έτρεχα σωστά τα συστήματα. Δεν είδα πάντως πολλά σουτ μέσης απόστασης από το ΑΙ. Ο Batum μπουμπούνησε μερικά τρίποντα και κάποια σουτ από τα 5-6 μέτρα, αλλά η πλειοψηφία των επιθέσεων ήταν μπούγιο στη ρακέτα μου (ούτε καν συστηματικό ποστάρισμα των ψηλών). Δεν έχω παράπονο όμως γιατί κι εγώ δεν έπαιξα άμυνα της προκοπής και τελικά έφαγα τους 50 από τους 70 πόντους μέσα απ' τη ρακέτα.

Σχολιάστε!